Záložky/Bookmarks


 
Jsou období, kdy mám problém se přinutit k tomu, abych si přišila odpadlý knoflík a jedno takové přišlo loňský podzim. Vrcholem mé kreativní tvorby byly tehdy papírové záložky. Nápad není z mé hlavy, inspirovala jsem se v knize Kreativní nápady pro každého. Řešení záložky je skutečně praktické - drží dobře na stránce, plní svou funkci a přitom z knihy nevypadne ani nepůsobí rušivě. Když navíc použijte světlý karton, můžete si na ni psát poznámky. Já jsem na záložky využila odstřižky kartonu z krabic od čaje. Místo washi pásky doporučené v návodu, jsem použila bílou malířskou pásku, která svůj účel splnila stejně dobře.
 
 
From time to time I feel so tired and overwhelmed that I canť manage to stitch a missing shirt button and any creative ideas, which usually bustling inside my head seem to be gone. This period came also last autumn. I felt completely empty-headed but hankered desperately for doing something by my hands, and  these book-marks from paper scraps were eventually a good choice for a gloomy rainy Saturday afternoon. The idea comes from a  book Kretivní nápady pro každého by Sophie Pester. I have to say that the design of the bookmarks is very practical - they are nice, functional, don't slip from the book pages and if you use a white or light cardboard you can also write down the notes on the them. I made them from a paper tea boxes. Instead of washi tape I used white painter tape, which also do a good job.
 
 
 
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky