Na háčku: Zimní čepice/ On the Hook: Winter Beanie

 Trvalo mi to skoro rok, než jsem si dokázala uháčkovat čepici. A další rok než jsem si jí začala nosit. Dokončila jsem si jí totiž loni na sklonku února a vlastně jsem si jí ani pořádně neužila. Ač se to možná nezdá, čepice není pletená, ale háčkovaná. A s výrobou se začíná od spodního lemu čepice. Vlastně se přiznám, že ani nevím, jak moc je to neobvyklé, protože jsem nikdy předtím žádnou jinou čepici nevytvořila. 

It took me almost one year and three ot four attempts to crochet a cable beanie. But this was't the end of the story. It took me another long year to start wearing it. On contrary to previous year we enjoyed a few weeks of snowy winter here so this beanie came in handy. Big encouragement fot those of you who cannot knit ... Me either, this beanie is crocheted! 

Návod (bohužel pouze v angličtině je zde)/The tutorial is available ther: https://www.luqyandmary.com/2017/02/crochet-cable-beanie-written-pattern.html?m=1





Komentáře

Oblíbené příspěvky