Jak jsem objevila Ameriku jménem RedBubble/How I discovered RedBubble

 

O tom, že existuje něco jako Spoonflower, kde si můžete nechat vyrobit látku podle vlastního návrhu jsem už dávno věděla, ale RedBubble jsem objevila až nedávno. Chtěla jsem si totiž doma vyrobit nějaké samolepky ze svých ilustrací, a protože se mi pořád nedařilo přimět GIMP ke spolupráci. Tak jsem udělala to, co dneska asi člověk mé generace udělá jako první – sedla jsem si k YouTube a našla jsem si video od Ivy Lily Creative, kde jsem se dozvěděla, že existuje něco jako RedBubble. A na několik následujících dnů jsem byla úplně ztracená, tak mně to hraní si s motivy a vzory pohltilo.





Na Spoonfloweru si toho také můžete nechat dost vyrobit přímo na míru, RedBubble na mně ale přeci jen působí víc komerčně. Abyste rozuměli to v žádném případě nemyslím špatně, ale Spoonflower přeci jen cílí hlavně na prodej látek, a prostředí podporované navíc i designovými výzvami a blogy s návody je tam přeci jen o něco kreativnější. 



Původně jsem si chtěla zkusit vytvořit jen pár samolepek, ale pak jsem se nechala trochu unést nostalgií a vzpomněla jsem si na povlečení s růžičkami, které jsem měla jako malá. Tenhle polštář jako by mu z oka vypadl. 



Samolepky z růžiček ... 



Taky je tu v nabídce celkem dost oblečení, takže možná jiná alternativa ke Spoonfloweru, pokud neumíte šít nebo si netroufáte zkazit krásnou látku (přiznám se, že do krásné látky se často dlouho odhodlávám střihnout i po několika letech šití).





Více toho najdete na mém profilu: https://www.redbubble.com/people/BoheminanWind/shop?asc=u&ref=account-nav-dropdown, včetně některých motivů, které jsem použila pro návrhy látek na Spoonflower.

Simple English summary: This article is just about my begining on RedBubble and I also include a lot of photos of products with my design. The link to my shop is: https://www.redbubble.com/people/BoheminanWind/shop?asc=u&ref=account-nav-dropdown


Komentáře

Oblíbené příspěvky